Konkurs Palm
Regulamin Konkursu na Palmę Wielkanocną
1. Organizatorem Konkursu na Palmę Wielkanocną jest Grupa Młodzieżowa działająca przy Parafii Św. Andrzeja Apostoła wraz z VIII Podhalańską Drużyną Wielopoziomową im. A. Suskiego z Szaflar.
2. Konkurs odbędzie się w dniach 16.03.2018 r. do 22.03.2018 r. w Szaflarach.
3. Warunki konkursu:
Konkurs będzie organizowany w dwóch kategoriach:
- I kategoria: indywidualna (przedszkole, szkoła podstawowa i gimnazjalna, szkoły ponadgimnazjalne);
- II kategoria: drużynowa (drużyna musi liczyć od 2 do 5 osób).
Palma powinna być wykonana z wykorzystaniem materiałów naturalnych i tradycyjnych form zdobniczych (tj. żarnowiec, bukszpan, bazie, suche kwiaty, wydmuszki, krepa, wstążki, bibuła itp.).
Wysokość palmy musi wynosić minimum 50 cm, a maksymalnie 150 cm.
4. Miejsce, termin, składanie prac i odbioru oraz ogłoszenie wyników:
- Miejsce i termin składania prac: Szkoła Podstawowa w Szaflarach w bibliotece szkolnej w terminie
od 20 marca 2018 r. do 22 marca 2018 r. do godz. 15:00.
- Odbiór prac: 23 marca 2018 r. od godz. 11:00.
- Prezentacja palm w czasie procesji na Mszy Św. o godz. 11:30 w dniu 25 marca 2018 r.
- Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród nastąpi w dniu 25 marca 2018 r. po Mszy Św.
ok godz. 12:15. przy wejściu do plebani.
5. Praca musi być oznaczona metryczką zawierającą następujące informacje:
Imię i nazwisko, adres, klasa, imię i nazwisko opiekuna (opiekunów).
6. Każdy zgłaszający udział w konkursie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora Konkursu w celach wynikających z regulaminu tego Konkursu zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, (Dz. U. z 1997r., poz. 883 z późniejszymi zmianami). Organizator ma prawo do wykorzystania prac we wszystkich możliwych publikacjach oraz na stronach internetowych.
7. Wszyscy uczestnicy Konkursu zobowiązani są do przestrzegania niniejszego regulaminu, a udział
w konkursie jest jednoznaczny z jego akceptacją.